Spanje

15 september 2015 - El Baix Penedès, Spanje

Vanochtend is zoals jullie gisteren al hebben kunnen lezen de groep opgesplitst , het grote deel van de groep( Jacques, Rianne, Willem & Janny) hoorde vanochtend hun wekker vroeg gaan om naar Barcelona te gaan. Ed helaas niet want die was afgelopen nacht ziek geworden , ze hebben Eerst een tocht met de toeristen bus gedaan, en daarna de winkeltjes nog afgestruind en rian nog lekker gemaakt met mooie tassen en schoenen. De rest van de groep heeft zich nog opgesplitst(Wanny, Elly en Cora) en zijn naar Calafell gelopen om alle winkels nog eens te bekijken en de haven te bezichtigen. Daarna hebben ze nog een duik genomen in het zwembad en nog lekker proberen en dutje te doen wat niet lukte omdat Wanny een " beetje " lag te snurken De overige ( Toon, Hans en Dion) hebben ook heerlijk uitgeslapen en zijn daarna op de motor gestapt om de omgeving te verkennen en hebben zich daarna toegevoegd bij de zwembad groep.
Allemaal een fijne avond en tot morgen dan hebben we weer een groepsactiviteit.

Foto’s