Spanje
14 september 2015 - El Baix Penedès, Spanje
Vandaag de dag begonnen met wat bewolkt weer , dit duurde niet erg lang want na het ontbijt vanochtend zijn we met de hele club naar het zwembad gegaan. Daar hebben we eens bewezen hoe een lol een stel volwassenen hebben als er twee balletjes in het water worden gegooid. Na het zwembad avontuur , afgebrand en moe , hebben we allemaal onze eigen invulling gegeven aan de lunch en siësta. Daarna was het zo ver om de verjaardagen van Hans en Dion te vieren onder het genot van een biertje, sangria en een worstje en kaasje , daarna lekker gegeten savonds op naar de dag van morgen wat voor iedereen iets anders gaat worden , maar dat lezen jullie morgen dan wel weer . Wij willen iedereen die het blog leest een fijne avond wensen en voor morgen een fijne dag .

