Thuis kom dag
22 september 2015 - Dinteloord, Nederland
Vanochtend op de motor gestapt met het idee om langs Parijs heen te gaan , maar helaas verkeerd gereden en toch dwars door Parijs . Na Parijs liep het lekker door we hebben constant goed de snelheid erin kunnen houden en tussen Brussel en Antwerpen hebben we afscheid genomen van elkaar onder het genot van een bakje koffie en wat frisdrank . Hopelijk hebben jullie genoten van het volgen van de blog ,wij hebben het in ieder geval erg naar ons zin gehad zowel de rij dagen op de motor als op de camping . Iedereen bedankt voor de belangstelling en het volgen en lezen van onze reisblog en wellicht tot een volgende keer , Spanjegangers bedankt.
Dag 4 , vrouwen thuis, mannen vanuit Frankrijk naar Nederland. .........Lief Dagboek , Rianne Cora en Elly weer allemaal thuis , de was aan het doen , boodschappen , want een Hollandse pot willen de mannen wel ,waarschijnlijk een bal gehakt met doperwten en aardappelen , en natuurlijk de familie bellen en ook langs gaan na de vakantie . Ook even de kleinkinderen goedendag zeggen , en dat had Elly ook al vroeg gedaan voordat Joshua naar school ging met zijn nieuwe rugzak . Toon was inmiddels snachts ook thuis gekomen , maar ook hij was vroeg weer uit de veren . Allemaal verder onze bezigheden gehad vandaag en gewacht wanneer de mannen zich zouden melden dat ze bijna thuis waren . Maar na 16 uur volgende al verschillende apps dat ze thuis waren en heerlijk aan een potje bier zaten of even rustig aan zaten te doen na een lange rijdag . Terug kijken waren het leuke gezellige dagen in Spanje. Misschien tot de volgende keer , dag lief dagboek .
Dag 4 , vrouwen thuis, mannen vanuit Frankrijk naar Nederland. .........Lief Dagboek , Rianne Cora en Elly weer allemaal thuis , de was aan het doen , boodschappen , want een Hollandse pot willen de mannen wel ,waarschijnlijk een bal gehakt met doperwten en aardappelen , en natuurlijk de familie bellen en ook langs gaan na de vakantie . Ook even de kleinkinderen goedendag zeggen , en dat had Elly ook al vroeg gedaan voordat Joshua naar school ging met zijn nieuwe rugzak . Toon was inmiddels snachts ook thuis gekomen , maar ook hij was vroeg weer uit de veren . Allemaal verder onze bezigheden gehad vandaag en gewacht wanneer de mannen zich zouden melden dat ze bijna thuis waren . Maar na 16 uur volgende al verschillende apps dat ze thuis waren en heerlijk aan een potje bier zaten of even rustig aan zaten te doen na een lange rijdag . Terug kijken waren het leuke gezellige dagen in Spanje. Misschien tot de volgende keer , dag lief dagboek .

