Spanje
16 september 2015 - El Baix Penedès, Spanje
Vanochtend heeft iedereen zich na het ontbijt gereed gemaakt om met de trein naar Sitges te gaan , behalve Ed en Rianne , Ed voelde zich nog niet 100% en Rianne is uit liefde natuurlijk bij hem gebleven. Voor sommige was het een kwartiertje lopen naar het station in Calafell voor andere was het iets langer. Uit de trein gestapt eerst eens lekker koffie gedronken in Sitges. We zijn gelijk er achter gekomen dat Sitges echt een homo stad is. We hebben een mooie ronde gewandeld door het oude Sitges en daarna. Lekker gegeten aan het strand. Toen we erachter gekomen waren dat het Bacardi huis ook dicht was hebben we Sitges verlaten met nog een pittige klim omhoog om weer op het station te komen waar uiteindelijk we aankwamen weer met de trein in Calafell en met 7 man zijn we uiteindelijk terug gelopen naar de camping .Toon en Hans hebben de taxi gepakt omdat ze erg moe waren van de stevige wandeling vandaag, terug op de camping gekomen hebben we alles klaar gemaakt voor een heerlijke barbecue. Morgen alweer de laatste dag voor de
Motorrijders op de camping.
Iedereen de groeten vanuit het warme en super gezellige Spanje

