Spanje
10 september 2015 - El Baix Penedès, Spanje
De eerste dag in Spanje hebben we een flinke hoeveelheid water te verteren gekregen. Vanochtend nog lekker in het zwembad gelegen vanmiddag gezellig binnen doorgebracht in het chalet. Na dat de regen weg was bleven de plassen nog over. Lekker tot rust gekomen na de intensieve dagen op de motor

